Iegādes procesa noteikumi

  1. Veicot pasūtījumu, ir nepieciešams norādīt e-pasta adresi, lai klientam varētu nosūtīt instrukcijas, rēķinu u.c. nepieciešamo dokumentāciju.

Pakalpojumu iegāde un līguma slēgšana

2.1 Pircējs veic samaksu par pasniedzēja kontaktinformācijas iegūšanu (mācībām klātienē), tiklīdz samaksa ienākusi un fiksēta https://manaprivatstunda.lv sistēmā, pasniedzēja dati tiek nosūtīti pircējam. Ja pircējs veic samaksu par  katra pasniedzēja pirmo privātstundu tiešsaistē, tiklīdz samaksa ienākusi un fiksēta https://manaprivatstunda.lv sistēmā, izvēlētais pasniedzējs un pircējs saņem linku, kurā notiks privātstunda, kā arī informāciju par stundas norises laiku.

2.2. Pircējs var iegādāties privātstundu platformas pakalpojumus, kurā ir iekļautas privātstundu apmācības pie noteiktā nozares pasniedzēja tiešsaistē ne ātrāk kā 48 stundas līdz tiešsaistes sākumam, vai veikt samaksu par pasniedzēja kontaktinformācijas iegūšanu, lai mācības notiktu klātienē.

2.3. Privātstundu platformā izveidotā pasūtīšanas kārtība e-veikalā dod pircējam iespēju pārbaudīt un labot izveidotā pasūtījuma kļūdas (e-veikala sadaļā – Grozs), pirms tiek nosūtīts pakalpojumu galīgais pasūtījums.

2.4. Pircējs var iegādāties vienu vai vairākas pakalpojuma vienības (privātstundas) katrā iepirkšanās reizē.

2.5. Pārdevējam ir arī tiesības pēc saviem ieskatiem noteikt pasūtīto pakalpojumu groza minimālo lielumu, tas ir, minimālo summu, pēc kuras tiek izpildīts klienta pasūtījums.

2.6. Tiek uzskatīts, ka līgums starp pircēju un pārdevēju tiek noslēgts no brīža, kad pircējs, e-veikalā izveido un apstiprina tirdzniecības kārtību (Grozs), sniedzot informāciju, kas nepieciešama pasūtījuma formā, apstiprinājis piekrišanu lapas lietošanas noteikumiem un izvēlējies maksājuma metodi, noklikšķinājis uz pogas “Pasūtīt”.

2.7. Pēc pasūtījuma saņemšanas pircējs saņem e-pastu, kas apstiprina pasūtījuma saņemšanu. Pircējam pasūtījuma atcelšana pēc tā apstiprināšanas e-pastā vairs nav iespējama.

2.8. Pēc pasūtījuma sagatavošanas, pārdevējs apliecina tā izpildi, nosūtot pircējam e-pastu uz pircēja norādīto e-pasta adresi.

2.9. Ja pārdevējs, pēc iespējas un pakalpojumu pieejamības, nevar piegādāt pircējam pasūtīto pakalpojumu, ciktāl tas ir iespējams, pārdevējs apņemas piedāvāt līdzīgu pakalpojumu pēc tās parametriem. Ja pircējs atsakās pieņemt viņam piedāvāto analogo pakalpojumu vai pēc tuvākās līdzības piedāvāto līdzīgo produktu, un vēl joprojām pēc pircēja informēšanas pasūtījums nevar tikt izpildīts, pārdevējs informē pircēju, ka pasūtījumu nevar izpildīt un pārdevējs apņemas atgriezt pircējam samaksāto naudu par pakalpojuma iegādi, ne vēlāk, kā 30 (trīsdesmit) dienu laikā, pēc rakstiska iesnieguma saņemšanas no pircēja.

2.10. Ja pakalpojums pircējam nevar tik sniegts pircēja vainas dēļ, tad nauda par pakalpojumu atgriezta netiek.

Pircēja tiesības un pienākumi

3.1. Pircējs ir tiesīgs iegādāties privātstundu platformas pakalpojumus interneta veikalā saskaņā ar šiem noteikumiem un Latvijas Republikas likumu.

3.2. Pircējam ir jāpieņem pasūtītie pakalpojumi un jāmaksā summa, kas norādīta viņam iesniegtajā pasūtījumā.

3.3. Pircējam ir tiesības saņemt naudas atmaksu pēc naudas atgriešanas nosacījumiem.

3.4. Pircējam ir arī citas tiesības, kas noteiktas šajos noteikumos, privātuma politikā un LR tiesību aktos.

3.5. Ja pircēja iesniegtie reģistrācijas dati vai informācija e-veikalam mainās, pircējam nekavējoties tie jāatjauno.

3.6. Pircējs apņemas nenodot trešajām personām savus pieslēgšanās datus (lietotājvārdu, paroli u.c.,) savam e-veikala kontam. Ja pircējs zaudē savu pieteikšanās informāciju, viņam nekavējoties jāinformē privātstundas platformas  administratorus, izmantojot saziņas līdzekļus, kas norādīti sadaļā “Kontakti”.

3.7. Izmantojot privātstundu e – veikalu, pircējs apņemas ievērot šos noteikumus un nepārkāpt Latvijas Republikas tiesību aktus.

3.9. Visus pieprasījumus, sūdzības, pretenzijas un jebkuru citu pārdošanas jautājumu gadījumā pircējs var sazināties izmantojot privātstundu platformas e-veikala sadaļā “Kontakti” norādīto kontaktinformāciju.

3.10. Ja izvēlaties apmaksāt pasūtījumu ar bankas maksājumu karti, lūdzam pirms apmaksas iepazīties ar Jūsu bankas kartes dienas maksājumu limitiem.

3.11. Pircējs ir pats ir atbildīgs par pakalpojuma izvēli un brīdī, kad tiek apstiprināts pasūtījums, tiek pieņemts, ka pircējs pilnībā iepazinies ar pasniedzēja sniegto informāciju un iespējām.

Pakalpojuma kvalitāte un garantijas

4.1. Pārdevējs garantē pakalpojuma kvalitāti (kvalitātes garantija atbilstoši LR likumdošanai), cik tas ir iespējams.

4.2. Katras privātstundas īpašības, tā apraksts un informācija par pasniedzēju  ir pieejams e-veikala produktu lapā.

4.3. Privātstundu platforma nav atbildīga par pakalpojumiem, kas e-veikalā neatbilst tās patiesajiem parametriem. Pircējiem ieteicams izlasīt produkta aprakstu.

4.4. Pārdevēja nodrošinātā garantija, neatbrīvo pircēju un/vai neierobežo pircēja tiesības par iegādātu sliktas kvalitātes pakalpojumu saskaņā ar LR patērētāju tiesības likumu.

Informācijas apmaiņa

5.1. Pārdevējs sūta visus paziņojumus pircējam, kas saistīti ar pakalpojuma iegādi un līguma izpildi, izmantojot kontaktinformāciju (e-pasta adresi un/vai tālruņa numuru), ko pircējs norādījis aizpildot pircēja reģistrācijas formu (Izveidojot savu kontu e-veikalā vai iegādājoties privātstundu).

5.2. Pircējs iesniedz pārdevējam visus ziņojumus un jautājumus izmantojot saziņas veidus, kādi pieejami privātstundu platformā.

Pakalpojuma cenas un samaksa

6.1. Norādītās cenas e-veikalā un pircēja sastādītais pasūtījums ir derīgs un spēkā esošas tikai tad, ja pakalpojums tika iegādāts e- veikalā. Pakalpojuma cenas tiek izteiktas Euro vienībās.

6.2. Privātstundu platforma patur tiesības jebkurā laikā bez iepriekšēja brīdinājuma mainīt pakalpojuma cenas un atlaides.

6.3. Pirkumu iespējams apmaksāt izvēloties sekojošas maksājumu metodes, ko nodrošina maksājumu platforma www.makecommerce.lv , Maksekeskus AS:

  • Latvijas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Citadele un Luminor
  • Visa/Mastercard karšu maksājumi

NB! Izmantojot internetbanku apmaksas metodi, apstipriniet pasūtījumu un noklikšķiniet uz pogas “Atgriezties pie tirgotāja”.

Personas dati, kas nepieciešami maksājumu veikšanai, tiek nodoti licencētai maksājumu iestādei Maksekeskus AS.

Līgums stājas spēkā līdz ar veiksmīgu maksājumu uz internetveikala bankas kontu. Ja kādu iemeslu dēļ pasūtījumu izpildīt nebūs iespējams, Pircējs par to tiks informēts un samaksātā summa tiks atmaksāta pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas.

6.4. Specifiskie maksāšanas veidi, kas ir spēkā pasūtīšanas brīdī (atlaižu kuponi, akcijas).